Mart 2021 Ehliyet Sınav Soruları

Sürücü adaylarının ehliyet sınavlarına verimli şekilde hazırlanmalarına olanak sağlamak amacıyla her ay düzenli olarak çalışma soruları hazırlıyoruz. 2021 Mart Ayına özel ehliyet sınav soruları geçmişte yapılan sınavlarda en sık sorulan sorular arasından seçilmiştir.

Hemen alt listelenen soruların hepsini çözmenizi öneriyoruz. Aşağıda farklı tipte toplam 1550 soru yer almaktadır.

1 Mart 2021 17 Mart 2021
2 Mart 2021 18 Mart 2021
3 Mart 2021 19 Mart 2021
4 Mart 2021 20 Mart 2021
5 Mart 2021 21 Mart 2021
6 Mart 2021 22 Mart 2021
7 Mart 2021 23 Mart 2021
8 Mart 2021 24 Mart 2021
9 Mart 2021 25 Mart 2021
10 Mart 2021 26 Mart 2021
11 Mart 2021 27 Mart 2021
12 Mart 2021 28 Mart 2021
13 Mart 2021 29 Mart 2021
14 Mart 2021 30 Mart 2021
15 Mart 2021 31 Mart 2021
16 Mart 2021  

E-sınavda başarılı olmak için lütfen sınav anında heyecanlanmayınız. Sınav görevlilerin sınavın uygulanışı ile ilgili verdiği bilgileri dikkatlice dinleyiniz. Soruları dikkatli okuyunuz. Hangisi doğrudur, hangisi yanlıştır, hangisi değildir gibi şaşırtmalı sorular okuduklarını yanlış algılayıp hatalı yanıt vermenize neden olabilir. Bu nedenle soruları dikkatlice ve anlayarak okuyunuz. Sınava hazırlanan bir aday için sınav süresi genelde yeterli olmaktadır. Herhangi özel bir nedeniniz yoksa sınav süresini yetiştiremeyeceğiniz hususunda stres yaşamayınız.

Yorumlar

Öncelikle bu yorumları okuduğumda ne alakası var deyip kendimi geçiştiriyordum. Ama gerçekten de bu sorulara ve kitaba çalışmak yeterli oluyor. 9 Nisanda ilk sınavıma girdim 98 aldım. Kendinizi motive edin. Sorular çalıştığınız sürece çok basit.
Cevap
burdan calismak yerlimi
Cevap
Arkadaşlar bende yazilacam burdan 80 90 alıyorum burakiyle sınavdaki benzer sorularmi biri yardımcı olsun
Cevap
Ben burdan hep 70 60 alıyodum sınava girdim 90 'la geçtim bire-bir aynı sorular bazen sadce mantığı değişik oluyor bazı soruların rahat geçersiniz sınav tarihine kadar test çözün
Cevap
Evet bende daha ünce burdan çalışmadım kaybettim 1 defa 2kinci defa hep burda calışiyom işallah geçerim
Cevap
İlk sınav 62 ikinci sınav 70 aldım biraz heycandım sınavda sorular hep buradan çıkıyor vallaha kitapla buraya calısın
Cevap
Burdan çalışanlar hep geçmiş ben ilk sınavda 48 aldım pes ettim şimdide sınava hazırlık yapiyom geçmek için ne yapmalıyım
Cevap
Hüseyin bey ben hiç çalışmadım 60 aldım sonra burdan günlük 5 test çözdüm 11 nisanda sınava girdim 90 aldım. Bol bol test çöz rahat geçersin
Cevap
5nisanda girdim sınava 96 aldım
Gayet kolay sorular burdan test çözün kitapa çalışin ama ağırlıklı soru çözün zor ihtimalli sorunlara odaklanmayın testi çözün tekrardan yanlislarinizi tekrardan gözden geçirin
Cevap
Burdan çalıştım 2021 Ocak Şubat Mart Nisan ayları testlerini çözdüm 86 aldım bence bu sitenin sorularına çalışmak yeter
Cevap
bi 60 aldm bi 58 aldm bi 68 aldm calştm olmadı ne yapaym
Cevap
3 Nisan 2021 yani bugün sınava girdim..ilk sınavımdı..90 puan aldim..mutlaka bu soruları bol bol çözün..çoğu buradaki soruların aynısı.. yapıp yanlışlarınızı da mutlaka kontrol edin ✋
Cevap
Ben iki kez girdim Arkadaşlar birinde 52 ikincisinde 64 aldim cok uzuluyorum kimi kitabı oku dedi kimisi test cozmemi söyledi burayimı calışayım yardımcı olurmusunuz
Cevap
Önce kitaba sonra burda test çözün.. Yanlışları gözden geçirin, benm 64 aldım burdan çalışıyorum şimdi bakalım
Cevap
Merhaba hocam sınava girdim ilk sınavdan 68 almıştım ikinci sınavda 58 de kaldım buradaki soruları çözüyorum yapıyorum oraya gidip yapamıyorum Bana yardımcı olur musunuz teşekkür ederim
Cevap
Bende aynı şekil senin gibiyim evde çözüyorum ama sınava girince olmuyor
Cevap
Burdan çalış arkadaşım ben de 28 mart da sınavım vardı 90 aldım ama sıkı çalıştım şubat ve mart ayını ful çözdüm çok rahatım sınavda
Cevap
Çözüyoruz da bunlara benzer mi çıkıyorlar 27 sinde bende giricem
Cevap
Benimde ilk sınavım inşallah geçerim burdan sorular çözüyorum hep 80 alıyorum normal ehliyet sınavlarinda da böylemi??
Cevap
Arkadaşlar pazartesi sınavım var allah için dua edin allah her istedine kazandırsın inşallah
Cevap
Merhaba arkadaşlar bende hergün 100 soru çözüyorum bu siteden insallah gecerim ayın 26 sında sınava gircem butün arkadaşlara basarilar normalde yapınca 80 90 arası aliyorum hayırlısı bakalım
Cevap
Ayin 3 de sınavım var bu ikinci insallah sınava girmek isteyenlerin hepside kazanir
Cevap
Benimde 3 de inşallah kazanırız çok heycanliyim
Cevap
Bu siteden Şubat ve Mart sorularını çözerek 28 Mart’ta sınava girdim .sonuç 96. Bu sorulara çok yakın soruluyor.
Cevap
Ben 30 marta ilk defa sınava girdim tabletten ikibin yirmi ve ikibin yirmibirin çözdüyüm soulardan 94 ve 92 puan aldim ama sında deyişik sorular çıktı 58 puan aldım hangi ayların sorularını çalışmam için yardımcı olusmusunuz saygılar
Cevap
Bugün sınava girdim burdaki soruların benzeri çıktı burdan çalışın bence sınavdan geçtim
Cevap
arkadaşlar burdan çalistim 80 aldim
Cevap
Bende ayin8inde gireceğim hayırlısı yarismaci arkadaşlara başarılar dilerim.
Cevap

Yorum ekle