Ağustos 2021 Ehliyet Sınav Soruları

Ehliyet sınavlarına girecek sürücü adaylarına yönelik her ay düzenli olarak çalışma soruları hazırlamaktayız 2021 Ağustos Ayına özel ehliyet sınav soruları geçmiş yıllarda yapılan ehliyet sınavlarda en çok sorulan sorular arasından özenle seçilmiştir.

Hemen alt kısımda listelenen soruların hepsini çözmenizi öneriyoruz. Aşağıda farklı özellikte ve nitelikte toplam 1550 soru yer almaktadır.

1 Ağustos 2021 17 Ağustos 2021
2 Ağustos 2021 18 Ağustos 2021
3 Ağustos 2021 19 Ağustos 2021
4 Ağustos 2021 20 Ağustos 2021
5 Ağustos 2021 21 Ağustos 2021
6 Ağustos 2021 22 Ağustos 2021
7 Ağustos 2021 23 Ağustos 2021
8 Ağustos 2021 24 Ağustos 2021
9 Ağustos 2021 25 Ağustos 2021
10 Ağustos 2021 26 Ağustos 2021
11 Ağustos 2021 27 Ağustos 2021
12 Ağustos 2021 28 Ağustos 2021
13 Ağustos 2021 29 Ağustos 2021
14 Ağustos 2021 30 Ağustos 2021
15 Ağustos 2021 31 Ağustos 2021
16 Ağustos 2021  

Elektronik ehliyet sınavında başarılı olmak için lütfen sınav anında heyecanlanmayınız. Sürücü kursunun vermiş olduğu kitaptan konulara derinlemesine çalışmalısınız. Sınavdan hemen önce e-sınav görevlilerin sınavın uygulanışı ile ilgili verdiği bilgileri dikkatlice dinleyiniz. Soruları çok dikkatli okuyunuz. Hangisi doğrudur, hangisi yanlıştır, hangisi değildir gibi şaşırtmalı sorular okuduklarınızı yanlış algılamanıza ve hatalı yanıt vermenize neden olabilir. Sınava hazırlanan adaylar için sınav süresi genelde yeterli olmaktadır. Herhangi özel bir nedeniniz yoksa sınav süresini yetiştiremeyeceğiniz hususunda stres yaşamayınız.

Yorumlar

Arkadaslar sınav gayet kolay hic sorun yapmayın haticem sende kendini cok kasma kıtaba bikere bitir burdaki son ayların sorularını coz hemen hemen aynı sorular cıkar bide yanlis yaptigin soruların altında acıklamasıyla dogru cevaplar yazıyo onlara bak cok rahat bisekilde gecersin.Arkadaslar bide sınavda 35 soru cozmenız gerekıyo gecmek ıcın ben su turan taktıgını kullanmıstım kesin net emin oldugun cevapda deki bu 1 tane dogru yaptim sonra 2.soruyu yaptın emın degilsin 3.soruya gec baktın cevabin net dogru 2 dogru yaptımde taki 35 soru ve ustune kadar sınavdan cıkma anladınızmı emin oldugunuzda 35 sorudan biini dusun
Cevap
Gençler ben ilk dosyayı yaktım nerelere çalışmam gerekiyor yardımcı olabilirmisiniz
Cevap
Aynen öyle bende bir dosya yaktım inşallah bu hafta sonu girip 70 puan alırım
Cevap
Arkadaşlar tüm samimiyetimle söylüyorum bugün sınavım vardı girdim çıktım sonucuma baktım 74 aldım geçtim çok şükür üstümden büyük bir yük kalktı diye bilirim benim gibi bir Mal geçtiyse bu sınavı aranızda gecemicek kimse tanımam emin olun ki sallsaniz geçersiniz sadece burdan soru çözdüm kursun verdiği kitabı bile almadım sadece burdan çözdüm Co aham Şaham yüklenmediğim halde geçtim çok şükür buradaki sorulardan 3 4 tane çıktı karşıma ve burdaki sorulara benzeyen çok soru vardı size tavsiyem sakin olun emin olun stres gericlcek bir durum yok ben evde nasıl cozduysem öyle çözdüm koltuğa yayıldım sizde rahat olun bir de sağlığa biraz önem verin bence gerisini düşünmeyin bile geçersiniz sınava giricek arkadaşlara canı gönülden başarılar dilerim Allah utandırmasın fazla uzattiysam affola
Cevap
Inşaallah tesekkurler morel geldi
Cevap
Arkadaşlar kendinizi kasmayın sürücü kursundan size verilen kitabı kompile bir sefer okuyun sorularını çözün geçmeniz garanti
En az 80 alırsınız
Cevap
2 hafta sonra sinava girecem
Cevap
Bu hafta sınava giricek olanlar?
Cevap
Evet ben de bu hafta sonu c.tesi
Cevap
Ben chmartesi günü girecem
Cevap
10 gün sonra:( giriyorum
Cevap
Bende burdan. Çalışıyom. Şimdilik. Bazen. _70. Bazen. 58. Aliyom
Cevap
Bugün sınavım var kesin kalırım sınavda hıç çalışmadım
Cevap
Arkadaşlar hangi ayin sorular daha dogru hangisne çalışayım
Cevap
bende pazartesi girecegim çok alıştım inşallah iyi not alırım
Cevap
Arkadaşlar hangi sorular çalişmaliyim yardımcı olursanız sevinirim
Cevap
Sorular yardımcı olurumusunuz
Cevap
Vala arkadaşlar bende kaldım motor zor yani mantık soruları alah herkese kolaylık versin
Cevap
Bu ayın 15 şinde sınavım var ben size çıkan soruları söylerim
Cevap
Bana kesin cıkan sorular lazım ilk dosyayı yakdım arkadaşlar
Cevap
Slm hayırlı akşamlar cem kardeş sınav iyi geçti inşallah. Yardımcı olursanız sevinirim bizde teorik derslere gidiyorum haftaya bitiyor inşallah hangi sorular çıkıyor
Cevap
Merhaba Arkadaşlar Ekim ayının sonunda sınavım var yüksek not almak istiyorum. Hangi ayın sorularını çözmem gerekir?
Cevap
2016 2017 2018
BİDE EYLÜLÜN SORULARINA CALİŞ
Cevap
Buradan çalıştım yakın olan ayların testlerini çözdüm .Çalıma kitabini da bitirdim .Sınavdan 90 aldım . Bana çok yardımcı oldu teşekkürler
Cevap
Merhabalar hangi ayın sorunlarını çüzdünüze 90 aldınız acaba
Cevap
Ya nasıl bitiriyorsunuz kitabı ben bir sayfasını bitirdiğimde sıkılıyorum ya hep nurdan çalışıyorum valla
Cevap
Genelde 40 karda doğru çıkıyor fakat ben 45 den az doğru cevap vermek istemiyorum bunun için hangi ayların sorularını cozmeliyim
Cevap
?şakamı yapıyosun ya Allah aşkına nerden biliyosun reflektör nedir buji nedir rot baş uçları nedir balata nedir nerden biliyosun?
Cevap

Yorum ekle