EHLİYET SINAV SORULARI ÇÖZ

Alt kısımda 2013-2014-2015-2016-2017-2018-2019-2020 ve 2021 yıllarına ait 50 soruluk çıkmış ehliyet soruları yer alıyor. Bu soruları, 15 günde bir yapılan elektronik ehliyet sınavına katılacak sürücü adayları çözebilir. Çıkmış ehliyet sorularını alta kısımdan ulaşabilirsiniz. Şimdiye kadar sorulmuş yeni sistem ehliyet sorularının tamamı yer almaktadır. Bütün çıkmış ehliyet sorularını çözmeyi unutmayınız!

Ehliyet sınavında çıkmış sorular (50 Soru)

Ehliyete Hazırlık 26'lı Deneme Soruları (50 Soru)

Merkezi sınavlarda ehliyet sınav soruları ve cevapları sürücü adayları için açıklanıyorken elektronik ehliyet sınavında sorular MEB tarafından açıklanmamaktadır. Bu nedenle elektronik sınavda sorulmuş sorulara çalışmak istiyorsanız üstte geçmişte sorulmuş soruları çözerek kendinizi değerlendirmeniz faydanıza olacaktır. Elektronik sınavda sürücü adayı sınava giriyor, ardından yarım saat içerisinde sonucunu öğrenebiliyor. Elektronik sınavda sorular bilgisayar yazılımı aracılığıyla "soru kütüphanesinden" rastgele seçiliyor ve pdf formatında indirmek için sorular yayınlanmıyor. 2021 Haziran ve 2021 Temmuz Ayı Ehliyet sınavlarına hazırlanmak için üste bulunan soruları çözünüz.

Yorumlar

Bugun sinava girdim 68 aldim kaldim ne yapmaliyim itiraz etsem nolur cevap verirlermi
Cevap
Ben yeni kayıt oldum insanlh alırım ve geçerim bu sinavi
Cevap
Canım ben 17 haziranda girdim sınava 88 aldım hiç kitaba bakmadım burdan sürekli test cozdum test çözmek yeterli
Cevap
Bugün girdim ve 94 alarak geçtim yapmanız gereken size verilen kitabı bitirmeye çalışmak ve her konu bitiminde o konu ile ilgili sorular çözün. Kitaba çalişırken bir yandan da bol bol soru çözün unutmayın ne kadar soru çözerseniz o kadar iyi olur bu siteden de bol bol soru çözün faydası oluyor. İnşallah hepiniz geçersiniz.
Cevap
Bende sinava girecegim arkadaşlar hangi yilin sorulari genelde çıkıyor bilgi verir misiniz
Cevap
kitabı okudum çıkmış sorulardan da 4 5 tane test çözdüm 88 aldım başarılar diliyorum herkese
Cevap
Sınava girecem bu kaynağa çok güveniyorum
Cevap
Bende bugün girdim sınava 86 aldım hep burdan soru çözdüm tavsiyem bol bol soru çözün bu siteden başarılı olacaksınız eminim sınava girecek olanlara başarılar dilerim.
Cevap
İyide insan bilemiyor hangisine çalışacağını sürücü kursundan bilgi veya kitap vermiyorlarmi kac alırsak ehliyet alabiliriz
Cevap
Merabalar bende yarın giricem acaba sadece bu seneden mi soru çözdünüz bide hangi aylardan soru çözdünüz acaba öğrenebilir miyim
Cevap
2020 ve 2021 aylarını çözdüm genelde karışık olarak
Cevap
Bende girmeyi düşünüyorum şimdiden çalışmaya başladım çok güzel site sınava girecek olan herkese başarılar.
Cevap
5.ayin 28 sinava girdim 88 puanla gectim
Burdan calistim kitaba hic kafa yormadim
Bide arkadaslar sorulari anlayana kadar okuyun mantiginizi kullanmaya calisin hizli gecmeyin sorulari yaniltici cok oluyor
oyuzden sakin olmanizda fayda var
Cevap
Çok doğru Ayşegül hanım şu an rast gele çözdüm 38 puan aldım yanlışlarım hep dikkat etmeden okuduklarım bildiğim halde
Cevap
Ayşegül hanım hangi testleri çözdünüz acaba burdan bende giricem yardımcı olursanız sevınırım
Cevap
Özlem hanım vaktiniz oldukça seçin birini çözün hiç belli olmaz hangisi çıkacağı başarılar diliyorum
Cevap
Arkadaşlar ben iki dosya yaktım kitap soru ve cevapları 1 deftere yazdım çok soru çözdüm bı türlü kazanamadık yardımcı olursanız sevinirim teşekkürler
Cevap
Bende girecem haziran 2021 de kitabı çalıştım yanlız hangi yılın testlerini çözsem karar veremiyorum lütfen bana yardımcı olurmusunuz teşekkürler
Cevap
Merhaba öncelikle kolay gelsin. Ben geçen sene girmiştim sınava. 2017 2018 2019 2020 arasını çözmenizi tavsiye ederim. başarılar diliyorum.
Cevap
Bende sınava yazılacağım ama bir türlü aklım almıyor çok heycanlı oluyorum burdan çöz,düklerim 90 alıyorum 80 75 alıyorum sınava girdiğimde kaydediyorum bu siteyi iyi gördüm işallah emeğimiz boşa çıkmaz
Cevap
Arkadaşlar bu siteye teşekkür ederim bugun sınavından 76 puan aldım herkese basarilar
Cevap
Bende burdan çalıştım ve bugün sınavdan 86 aldım geçtim darısı girecek olanların başına inşallah bol bol soru çözüm kitaptan notlar trafik işaretlerini biliyorsanız motor ve ilk yardıma ağırlık verin gerisi zaten nezaket trafik adabı falan cikiyor
Cevap
Sınava giren ve geçen arkadaşlar sınavda genelde hangi tarz sorular soruluyor ve buradan hangi ayın sorularını çözdünüz kısaca onları söylerseniz bizlerde ağırlık olarak onlara çalışırız şimdi burada çok test var hangi birini çalışacağız biraz acik ve net çıkan sorular en çok ne ağırlıklı bahsederseniz sevinirim. Şimdiden teşekkürler.
Cevap

Yorum ekle